DSC00301 - Version 4.jpg  

<Zoe 和爹地手貼手、心連心>

六月十九日是美國的父親節

僅以這篇文章獻給我最愛的另一半

DSC00302.jpg   

To Zoe's Daddy ~

My love,

I always knew

you are going to be a wonderful dad

because of who you are

because of your always putting family first

because of your unconditional love for me

because of your affection and tenderness

because of your honesty and trust-worthy

because of your patience and endurance

because of your calm and kindness

because of your wisdom and integrity.

Since the birth of our beloved child,

your actions have proved me right.

How blessed is our child to have a great dad like you,

and how blessed am I to have you in my life.

Happy Father's Day, B ~ and I love you so.

DSC00303.jpg  

<Zoe 最居家的素顏打扮!>

親愛的~

我一直都知道

你將會是個好爸爸

因為你總是把家庭放在第一位

因為你對我無條件的愛

因為你的溫柔與深情

因為你的誠實與值得信賴

因為你的耐心與韌性

因為你的良善與冷靜

因為你的智慧與人品

而你也在我們心愛的女兒出生之後

以行動證明我是對的

我們的孩子何等的幸福

能夠有個像你這麼好的爸爸

而我又是何等幸福

能夠與你在人生的旅途上攜手相伴

祝福親愛的你

父親節快樂

我愛你

DSC_2356 - Version 2.jpg  

< Zoe@1d ~ 父女兩第一次見面 Love at first sight!>

DSC_8326.jpg  

<Zoe@9m ~ 被爹地抱在懷裡的 Zoe 幸福地笑著>

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jia 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()